Pagina's

vrijdag 5 juni 2009

wij-DUS challenge zwart-wit

De challenge van deze maand van het Wij-DUS blog was dat je een zwart-wit foto moest gebruiken. Bij mij eerder regel dan uitzondering, haha. Als ik door mijn lay-outs etc heen loop, dan is het heel veel zwart-wit wat de klok slaat. Wil toch binnenkort iets met kleurenfoto's doen. Heb net bij De Duif een kleurige lijn van Little Yellow Bicycle gekocht, namelijk Zinnia. Dit weekend maar even kijken wat ik daar allemaal mee kan.

Deze kaart is ook gemaakt met Little Yellow Bicycle materiaal, maar dan uit de Love Letters collectie. Blijf dit ontzettend mooi vinden, vandaar dat ik er inmiddels al drie projectjes mee heb gemaakt.

In de kaart staat op de tags een stukje uit de songtekst "Ik ook van jou" van het nieuwe album NW8 van Guus Meeuwis. Prachtig album. En de tekst is zo waar als het maar zijn kan...












Greetz!
Klaske



1 opmerking:

  1. Wauw! Schitterend! Volgende keer als je weer naar de Duif gaat, doe je Marian even de groetjes?? Ik heb daar vroeger gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen