Pagina's

vrijdag 17 juli 2009

challenge SCRAPS

Op het blog van Scraps is ook regelmatig een uitdaging. Blogsurfendeweg kwam ik hier terecht en de challenge van deze maand was dat je een lay-out moest maken met een vakantiefoto en de kleuren van de vlag van het land waarin die foto genomen is.

Ik heb foto's uit Nederland genoeg, maar nog niet genoeg inspiratie om er iets mee te doen. Nu heb ik wel genoeg foto's van Ameland, ons mooiste stukje buitenland... En na drie kwartier op de boot, heb je toch echt het idee in een ander land te zijn...

De Amelander vlag is geel, blauw en wit. En daar had ik nog wel een ideetje voor:




Een snelle simpele lay-out, maar door zijn eenvoud vind ik m erg mooi.Op de foto is het niet zo goed te zien, maar in het echt is het blauw van de lay-out veel veller!

Hoop binnenkort weer even naar Ameland te kunnen: als P. een dagje vrij kan krijgen en het weer een beetje meezit is er een grote kans dat we dat dagje met het half tien bootje gaan...

Greetz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten