Pagina's

zondag 19 juli 2009

Little Yellow Bicycle Zinnia

Ik had deze lijn al een tijdje in huis, maar wist eigenlijk nog niet zo goed wat ik ermee zou doen. Wilde hem voor de vakantiefoto's van de Ardennen gebruiken, maar daar gebruik ik nu de Traveller-lijn voor (het miniboekje is nog onder handen).

Toen kwam ik de foto's van de ladies-uitjes tegen en toen wist ik dat ik hiermee iets wilde doen. Een vrolijke lijn samen met foto's van vrolijke activiteiten. Ik heb me voor de vlakverdeling laten inspireren door de lay-outs van Birgit Koopsen die in de Creatief met Foto's van december 2008 staan (Maud)




De gele lay-out "True Friends" heb ik ook ingezonden voor het Scrappassion Challenge blog, waar de uitdaging was dat je gebruik moest maken van chipboard op je werkstuk. Ik vind met name de tekst op de cirkel heel treffend: "the most beautiful discovery true friends make is that they can grow seperately without growing apart".

Greetz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten