Pagina's

vrijdag 10 juli 2009

Wij-dus challenge juli - Buiten

De Wij-DUS challenge van deze maand heeft het thema 'Buiten'. Buitenfoto's plenty... Dus daar valt veel leuks mee te doen. Ik heb hele stapels van onze tripjes Ameland, Schier, Callantsoog, Borger, Gaasterland, Ardennen et cetera.

P. en ik hebben er een beetje een sport van gemaakt om het Booze Wijf - autootje dan op de gekste plekken te fotograferen... Zo ook de foto in deze lay-out: "genieten aan het Lauwersmeer", terwijl ie voor een bollenveld staat ;-)

Deze lay-out dus eens niet P. en ik als onderwerp, maar het voertuig dat ons naar al die leuke tripjes brengt - en ervoor zorgt dat we genoeg bekijks hebben onderweg ;-)


Voor deze lay-out heb ik een stuk craft-papier gebruikt, met het paperblok van de Traveller-lijn van LYB, in combinatie met oud Creamotion-papier, karton, lint en touw, afgewerkt met een blokje zwarte inkt. En ziehier mijn eerste craft lay-out. Had er al vele in tijdschriften en in blogs zien staan, vond ik zó stoer... Voor herhaling vatbaar!

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Klaske ik vind hem fantastisch!
    enne.. eet dat lekker .. dat restaurant??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Klaske, deze is erg mooi geworden. Ik vind die sterren ook een leuk idee zeg. Heb je allemaal letterstempels oid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie layout is het geworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen