Pagina's

maandag 3 augustus 2009

Lay-out overload

Hierbij weer een hele stapel lay-outs die ik de afgelopen anderhalve week heb gemaakt en ik me heb laten inspireren door de lay-outs van Revlie Schuit, één van de beste scrapsters die er is:






Onderstaande lay-out heb ik gemaakt voor de augustus challenge van het Scrappassion Challenge Blog. De uitdaging was om iets te maken met roze, groen en bling. Ik was eerst van plan om die challenge maar aan mij voorbij te laten gaan. Ik had geen idee wat ik daarmee zou moeten doen. Totdat ik de foto van mijzelf, Lizzy en Karin zag genomen op de bruiloft van Lizzy. Daar kwamen die kleuren wel heel erg passend in naar voren. Dus vandaar onderstaande lay-out met veel roze, groen en glitter:



Greetz!

1 opmerking:

  1. Hoi Klaske,
    Leuk blog heb je hoor en ik vind je scrapstijl errug leuk! Wist je dat Revlie ook ontwerpt voor OLW een Amerikaans blog?
    http://onelittleword.typepad.com/olw/

    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen