Pagina's

dinsdag 25 augustus 2009

nieuwe lay out overload ;-)

De sketch van deze maand van het Wij-DUS blog was geen gemakkelijke vond ik. Heb twee pogingen gedaan en dit vond ik de beste (verderop in deze post de andere versie). Ik heb hem gemaakt van de nieuwe Jillybean Soup papiertjes die een paar weken geleden bij De Duif binnen zijn gekomen.

De sketch:

Mijn uitwerking:

Hieronder het resultaat van een paar weekjes scrappen...
Havin' fun, gemaakt met restjes van diverse lijnen en twee grappige foto's gemaakt op Ameland

Joy

Fun with Sid, Scrat & Friends, gemaakt naar aanleiding van de meest hilarische film van 2009

De andere lay-out naar aanleiding van de Wij-DUS sketch

So happy, foto vrijdag op Ameland genomen

Life is so good being myself again

Volgens mij is het wel duidelijk dat Revlie Schuit de laatste tijd een behoorlijke inspiratiebron is, haha. Heb het scrappen met journaling ontdekt en vind het zo gaaf!

Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Helemaal super Klaske, gaaf papier, lekker strakke LO, toppie!!
    En de rest... ook weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke lay outs's maak jij zeg! Lekker vrolijk en niet te druk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeee, ik zag een linkje van jouw blog naar de mijne dus even nieuwsgierig kijken! mooie vrolijke schitterende layouts zeg, en dank voor de complimenten :D
    grz
    Revlie (op de een of andere manier kan ik mijn googleaccount naam niet kiezen... dus maar even zo).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die nieuwe lay out wel erg leuk geworden zeg (de bovenste). Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig!!!
    Dank je wel voor het meespelen!

    BeantwoordenVerwijderen