Pagina's

woensdag 12 augustus 2009

weer nieuwe lay-outs

Hierbij weer enkele lay-outs die ik het afgelopen weekend heb gemaakt. De eerste heb ik gemaakt voor de augustus-uitdaging van het Wij-DUS blog. De bedoeling was om het zomergevoel weer te geven. Nu zijn wij beide geen strand-types, dus zomerfoto's daarvan zijn lastig te vinden ;-) Maar zomergevoel is niet alleen strand, dat kan ook met mooi weer in de achtertuin zijn. En die zit momenteel vol met vlinders... Een echt zomergevoel...


Vertaling van de tekst: Komend voorjaar zullen we met onze tuin aan de slag gaan. We willen een tuin maken met grijze trommelstenen en grind of split. Wat mij betreft mogen alle oude planten en struiken er wel uitgetrokken worden. Op 2 na: de witte vlinderstruik in de voortuin en de paarse vlinderstruik in de achtertuin. Die 2 blijven staan. Het is bijna niet voor te stellen hoeveel vlinders er op dit moment in zitten. Het zien van al die mooie en fleurige vlinders, dat geeft pas echt een zomergevoel.

En dan nog 3 lay-outs van het afgelopen weekend.
Laat me never nooit meer los

Life's good now

Bumperkissing


En nog erg leuk: bij de bekendmaking van de juli-winnaar van het Wij-DUS blog zaten zowel het BW-autootje als de Skeve trots bij de top 10 favorieten van het designteam. YAY!!!!

Greetz!

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, met dat paarse op die zwarte ondergrond!! En gelijk heb je, geen vlinderstruiken uit de tuin, het is puur genieten als je buiten zit, weet er alles van!

    Ook de andere 3 zijn weer super!!
    (pst, vond de Skeve trots echt super!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie LO. Ik heb ook een vlinderstruik in de tuin en deze zat dit jaar ook vol met vlinders.
    Leuk dat je in het Fries scrapt. Ik heb 6 jaar in Stiens gewoond en zou er zo terug naar toe willen.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klaske.. geen strand maar dit is óók fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen