Pagina's

zondag 13 september 2009

lettertjes van de Hema

Ik vond gister deze gave foam-glitter lettertjes bij de Hema in Burgum. Koopje: 260 letters voor € 2,50. Ben nu al druk aan het bedenken wat ik met de knalgroene en oranje lettertjes kan doen...

Pink Ribbon Geluksarmband

(Ik heb inmiddels al meerdere armbandjes van Pink Ribbon, maar ik vind die van 2009 verreweg het mooiste)

Famylje Sinnebrilstra

(Familie Zonnebrilstra. Tijdens de cross van 2008 is het behoorlijk zonnig op het terrein aan de Zuidermieden. Een zonnebril is dan geen overbodige luxe. En daarbij houdt hij de zandkluiten tegen die opspatten door de auto's.)

Fijn weekend nog!

1 opmerking:

  1. Een leuke layout weer zeg van die armband en inderdaad, erg leuke letters, ik moet ook maar eens naar de Hema,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen