Pagina's

zaterdag 17 oktober 2009

Ow Oldehove, kien wat staast weer skeef

Afelopen dinsdag waren we in de stad en toen we terugliepen naar de parkeerkelder onder het Oldehoofster Kerkhof, zagen we dat de deuren van de Oldehove openstonden. Er bleek een gezelschap de toren te beklimmen en na een babbeltje met de twee gastheren van de Oldehove mochten ook wij de 183 treden beklimmen om zo op ruim 40 meter hoogte op onze skeve trots te staan (hangt 1,68 meter uit het lood in noordwestelijke richting). Het was superhelder weer, waardoor we echt heel ver konden kijken. Echt heel gaaf om zo ôns stadsie van boven te aanschouwen. En dan ben ik ook weer blij dat ik mijn camera altijd in mijn tas heb zitten ;-). Toen we weer op de grond stonden zette P. "Ow, Oldehove" in, die we gezamenlijk maar even hebben afgemaakt. Is weer eens wat anders dan "twee kleuren geel-blauw", haha.

Voor een lay-out met foto's van dinsdag heb ik de oktober-sketch van het Wij-dus blog gebruikt, samen met papiertjes en papier en jewels uit de Halloweenkit die ik met de september-sketch heb gewonnen.


Ow, Oldehove
Kind wat sta je weer scheef
Als ik je gepasseerd ben, ben ik blij dat ik nog leef
Ik denk zovaak als ik langs je kom
Nog 1 zo'n beste windvlaag, dan gaat het zooitje om!


Fijn weekend nog!
Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Ja leuk, deze kan ik ook voor een kaartje gebruiken! (Linda S.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YAY!!
    SUper dat je er ook meteen wat mee gedaan hebt. Maakt me blij =D
    Bedankt weer voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen