Pagina's

vrijdag 9 oktober 2009

Plopsaa enzo

Ik zat vanochtend een beetje rond te neuzen op het Wij-dus blog en zie ineens dat ik door de kleine meid van Mireille uit de bak met lootjes ben getrokken als winnaar van september. Superleuk. Ben erg benieuwd naar de kit...


En nog wat lay outs:
Plopsaa...!!

We zijn in Coo, aan de voet van de Amblève-waterval. Aan de andere kant van het water ligt Plopsa Coo, de speeltuin van Studio 100. Piter is mijn fotomaken zo onderhand wel een beetje zat en roept tijdens het maken van deze foto ineens luid “Plopsaa!!” Het wordt allesbehalve een serieuze foto maar ik moet nog steeds lachen als ik aan het moment denk en deze foto zie. We hebben zo’n plezier gehad.

Ameland

Les Gottales

Noch in hiele tour (nog een hele tour)

Nu staan we nog "fris en fruitig" op een kleine brug over de Salm bij Trois Ponts. Net begonnen aan de wandeltocht naar "Le Tour Leroux". Een kuier van zeven kilometer in totaal. Het laatste stuk naar de uitkijktoren is een stuk van een anderhalve kilometer waarbij we zo'n 120 meter de hoogte in gaan via onverharde bospaden. Op het moment dat we deze foto maken hebben we er nog geen weet van, maar deze kuier wordt letterlijk en figuurlijk een hele toer.

Fijn weekend alvast!
Greetz!
Klaske

1 opmerking: