Pagina's

dinsdag 3 november 2009

even geen scrapperij

Het scrappen staat op dit moment even op een laag pitje. P. is inmiddels bij mij ingetrokken (inclusief héél veel spullen) en samen met de verbouwing is het een beetje een zooitje in huis. De nieuwe voordeur is geplaatst, nu nog twee nieuwe kozijnen, een nieuw toilet, afwerkdingetjes enzo. Dus het is een beetje chaotisch om me heen. En als er chaos om me heen is, dan is het ook chaos in mijn hoofd. En dan lukt scrappen niet zoals ik wil...

Heb wel veel leuke ideetjes uit de nieuwste CmF en SBM, maar dat moet maar even wachten, haha. En daarbij is het leesvirus ook weer aangewakkerd. Heb in korte tijd al weer een paar leuke boeken uit. EN: Zaterdag komt de 1e thriller van één van de ladies uit (bij dezelfde uitgeverij als Karen Slaughter!!!), dus die moet ik natuurlijk ook lezen. Meer daarover deze week! Dan ga ik even ongegeneerd reclame maken!!!

De eerstkomende weekjes waarschijnlijk even geen freubels. Eerst het huis op orde!

Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten