Pagina's

zondag 27 december 2009

Scrap-je-slank

Op het SA-forum heeft Peter voor 2010 het Scrap-je-slank project opgezet. Nu hoef ik niet verschrikkelijk veel af te vallen, maar zit een aantal broeken toch behoorlijk krap. Dat probleem wil ik in ieder geval opgelost hebben, zodat ik in de komende zomer al die leuke broeken die ik in de zomer van 2009 aan had, ook weer aan kan. Ik ga geen gevecht aan met de weegschaal, want aantallen zeggen mij niets. Het gaat om het gevoel: een bepaalde broek of rok weer passen. En daarbij een gezondere leefstijl handhaven!!!! Koekjes mogen nog wel, maar met mate: niet meer meteen een rol vol en als tussendoortje niet altijd koekjes of chocola, maar fruit bijvoorbeeld.

Ik heb voor dit project een mini-album met page-protectors genomen welke ik ooit eens gekocht heb bij Boekenvoordeel of Action. Het boekje is 20*20 en de bladzijden in de page-protectors kunnen 16,5*18,5 worden.

Het boekje vooraf, samen met de benodigde scrapspulletjes:

Het boekje nadat het bescrapt is:

Op de eerste pagina (is een rechterpagina) komen de doelen die ik mijzelf heb gesteld nog wat nader uitgewerkt. Daarna volgen er steeds een linker- en rechterpagina. Op de linkerpagina komt dan steeds de opdracht van die 2 weken en op de rechterpagina de bijbehorende uitwerking. De laatste pagina is een linkerpagina en daar komt na week 18 (dan zitten we ergens in mei) de conclusie/ het resultaat.

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Ziet er al superleuk uit zeg, en dat formaat lijkt mij ook wel groot genoeg. Ik heb volgens mij ook nog ergens zo'n albumpje liggen, morgen maar eens goed zoeken. Succes iig, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je album ziet er top uit,leuke kleuren.
    Ik moet er nog aan beginnen, heb er reuze zin in.

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf boekje heb je gemaakt Klaske! Heb net je blog even bewonderd. Wat super dat je in het Fries scrapt!!! :D Ik heb mezelf meteen maar even aangemeld als volger... ;)

    Groetjes,
    Charlotte (ook uit Fryslân)

    BeantwoordenVerwijderen