Pagina's

woensdag 20 januari 2010

In dei Amelan

Bij de januari-techniek opdracht van de kwartaalchallenge van het Scrapotheek forum is gebruik van stippen en strepen "verplicht".De fotocollage heb ik met Picasa van Google in elkaar gefreubeld.




Voor een ideaal dagje uit heb ik niet veel nodig: Mezelf ;-), Piter én een auto om op Holwerd te komen. Zo ook op 21 augustus 2009. Net na negen uur stonden we al op de pier op de half tien boot te wachten. Na een heerlijke overtocht van drie kwartier varen in het zonnetje zijn we op het eiland. Een cappuccino met wat lekkers in Nes en dan op de fiets door de duinen naar West, richting de vuurtoren. Ook al heb ik hoogtevrees, ik wil erop. Ontspannen is anders, maar ik heb tenminste wel Ameland vanaf een meter of vijftig hoog gezien. Daarna fietsen we nog een klein stukje door naar The Sunset, met het mooiste terras van het eiland. Hier gaan we heerlijk relaxen op de grote loungebanken. Zon, zee, strand, lekker eten en wij saampies. Goede combinatie! Al dat lekker eten moet er natuurlijk wel weer even afgewandeld worden, dus lopen we over het strand naar de opgang bij het Nam-pad. Het mooiste stukje van Ameland. Via de Hollumerduinen maken we zo een heerlijk rondje en lopen we weer langs de vuurtoren naar onze fietsen, die nog bij The Sunset staan. Via de Waddenzeedijk fietsen we het hele stuk weer terug naar Nes. Het is al behoorlijk laagwater. Dat merken we ook op de half zes boot. Die doet er bijna twee keer zo lang over om op Holwerd te komen. Maar dat mag de pret niet drukken. In 2010 wil ik weer!!!

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave layout Klaske! Mooie kleuren heb je gebruikt. En aan de foto's te zien hebben jullie het erg leuk gehad op Ameland... ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie lo! gave opbouw met al die strookjes tekst!

    BeantwoordenVerwijderen