Pagina's

zondag 17 januari 2010

Kwartaalchallenge Scrapotheek

Op het forum van De Scrapotheek is een kwartaalchallenge. Per maand 6 verschillende opdrachten. Ik heb geen idee hoever ik kom, maar het is in ieder geval erg leuk om mijn hele stapel foto's met dit soort challenge's weg te werken.

Voor de Januari-Foto-Challenge moest er een foto met sneeuw of ijs gescrapt worden. En in 1979 lag er ook sneeuw. Ik heb hem gecombineerd met Sketch # 84 van Creative Scrappers.




Voor de Januari-Kleur-Challenge moest er een lay-out komen met de kleuren zwart, grijs en oranje:


Greetz!
Klaske

1 opmerking:

  1. Jee Klaske, jij gaat echt als een speer! En wat een mooie layouts heb je weer gemaakt! Die foto van je ouders is fantastisch! :) Papier pas er ook perfect bij...

    Ik ga snel even eten en dan duik ik mijn zolder ook even op... ;)

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen