Pagina's

vrijdag 22 januari 2010

Scrapotheek Kwartaalchallenge februari-foto

De opdracht luidt: Een lay-out over alles wat te maken heeft met liefde…
Ik heb “kleffe” foto’s genoeg van P. en mij en zat vanavond heel lang te dubben welke foto (‘s) ik zou nemen en wat ik daar dan mee moest doen. Totdat ik bedacht dat “alles wat te maken heeft met liefde” natuurlijk heel breed is. Ondertussen zit P. in het Cambuur-stadion bij SCC-Veendam. Ik luister naar het live-verslag op Omrop Fryslân en door het huis slingeren geel-blauwe sjaaltjes, clubblaadjes en SCC-dvd’s… Eureka! Het onderwerp van deze lay-out is geboren: Clubliefde!!!



Greetz!
Klaske

PS. Eindstand 1-0. Goal in de 9e seconde van Reza!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Haha, super! P. voelt zich helemaal gelukkig in het geel-blauw zo te zien... ;)

    Fijn weekend!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super LO!!! écht leuk gedaan!

    Mijn zoon luisterde op zijn kamer naar het verslag van de wedstrijd, en kwam ook al helemaal enthousiast naar beneden na die klapper van Reza! :D

    BeantwoordenVerwijderen