Pagina's

dinsdag 5 januari 2010

Something completely different

Afgelopen weekend is één van de bestelde boeken van Cathy Zielske bezorgd. Het heeft me al heel wat uurtjes kijk- en leesplezier opgeleverd. Ik wil wat meer "verhalen" vertellen met mijn lay-outs, als soort van documentatie voor later. Naar aanleiding van het boek heb ik twee strakke lay-outs gemaakt, waaraan geen snipper dessinpapier te pas is gekomen. Leuk om zo eens af te wisselen. Tuurlijk blijf ik ook nog andere dingen maken, ik vind het werken met dessinpapier ook erg fijn om te doen! Maar vind onderstaand resultaat errug gaaf!



Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Oooh wat vind ik dit gave layouts Klaske. Ik hou heel erg van die 'clean and simple' style... :) Wel leuk, volgens mij hebben we dezelfde smaak qua boeken lezen. Bij mij staat De eenzaamheid van de priemgetallen op 1... prachtig boek!!! En Het Diner vond ik ook erg gaaf.

    Fijn weekend!

    xx Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Klaske ! het raakt me..en volgens mij is dat ook de bedoeling van een goeie layout..
    mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen