Pagina's

zondag 28 februari 2010

cropdagje gehad

Gister ben ik naar Charlotte geweest. Zij had een scrapweekend georganiseerd met meiden van het Scrapdelight-forum en vroeg of ik ook zin had om daarbij te zijn. Een woonkamer vol (echt letterlijk vol!!!) met allemaal scrapspullies. Ik dacht dat ik veel spul had, maar toen ik dat zo allemaal zag, bedacht ik me dat ik echt maar ontieglijk weinig scrapgoodies heb. Jeminee, wat een apparatuur, benodigdheden, stempels, ponsen etc...

Het was echt ontzettend leuk om Charlotte in het echt te leren kennen en die andere meiden te ontmoeten. Ontzettend hartelijk en belangstellend. En zo ontzettend gaaf om gewoon scrapsters in het echt te ontmoeten. Dat ik niet de enige ben die deze hobby heeft. Het was echt heel gezellig!!! Super!

Ook zijn we gistermiddag nog naar Art Journey in Sleen geweest. Was maar een halfuurtje rijden vanaf Charlotte. Daar heb ik een paar tekststempeltjes en cat's eye inktblokjes en een papierblokje gekocht.

En ik heb het zowaar gepresteerd om twee lay-outs te maken:
Eentje met het geweldige Generation Z papier van My Little Yellow Bicycle:


Eentje voor de kwartaalchallenge, de maart-inspiratie challenge, waarbij inspiratie gehaald moest worden uit het volgende plaatje:


Ik ging voor de kleurcombi:



Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. heb eventjes op je blog gekeken. Je hebt mooi werk staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was vast een te gek weekend. ;-) Ik ken een aantal meiden van dat clubje nl. hihihi. Mooie dingen heb je gemaakt. Ik hou wel van jouw scrapstijl en vind het leuk dat je geregeld friese titels gebruikt. (toch?)

    BeantwoordenVerwijderen