Pagina's

maandag 22 februari 2010

een paar kaartjes

Hierbij wat kaartjes gemaakt voor de Kwartaalchallenge:

Een kaartje voor een hele lieve collega die in 15 weken 15 kilo is afgevallen. Zo superknap!!! Bij deze uitdaging moest er een Making Memories product gebruikt worden. Ik heb gebruik gemaakt van het Paperie Paperblock:


Een kaartje voor lieve vrienden die hun 2e kindje in september verwachten. Bij deze opdracht moest er gebruik gemaakt worden van distress ink. Ik heb maar 1 blokje inkt. Vind het vaak "viezig" worden als ik ermee aan de slag ga, maar vind dit resultaat erg geslaagd:


En een andere lieve vriendin is twee weken geleden in ondertrouw gegaan. Hierbij moesten er Maya Road producten gebruikt worden, oftewel de journalingtag en het postzegeltje:


Ik heb nog een 4e kaartje gemaakt, voor de maart-sketch van de kwartaalchallenge, maar de jongedame in kwestie heeft hem nog niet gezien, dus die plaats ik pas nadat ze hem op zaterdag voor haar verjaardag heeft gekregen.

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. wauw...zag net je kaartjes voorbijkomen op het SA-forum,en dacht, die moet ik ff beter bekijken...Prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuke kaartjes, toch maar even via SA naar je blog.

    heel erg mooi

    groetjes ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes, ben ze maar eens even beter gaan bekijken.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaarten Klaske! Goed gelukt ook met die distressinkt... :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen