Pagina's

zondag 28 maart 2010

de laatste voor de kwartaalchallenge

En hierbij de laatste voor de kwartaalchallenge van De Scrapotheek. Inmiddels zijn alle 18 projecten af voor de maanden januari, februari en maart. Ik heb ook geprobeerd om aan zoveel mogelijk tussenliggende extra opdrachten mee te doen. Ik heb die extra opdrachten helaas niet allemaal kunnen maken, maar wat ik wel gemaakt heb, vind ik supergaaf... Een ontzettend leuke manier om alle foto's door te werken, techniekjes/ kleuren/ materialen te gebruiken die ik anders niet zo snel gebruik!

De laatste challenge moest een lentefoto bevatten:



Waarschijnlijk plaatst Marjolein van De Scrapotheek volgende week de nieuwe kwartaalchallenge voor april/ mei en juni. Ben erg benieuwd!!

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Hij is hartstikke leuk geworden Klaske en dat papier is zo mooi !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm helemaal super Klaske! Toevallig (?) dat we gisteren precies hetzelfde papier hebben gekocht... ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen