Pagina's

zondag 25 april 2010

Glimmermist

Afgelopen week kwam mijn bestelling van De Scrapotheek binnen. Ik had ook 3 flesjes glimmermist besteld om daar eens wat mee te experimenteren. Zie hier het resultaat van een beginner. Best leuk om daar wat mee te knoeien...

De C1 sketch van het SA-forum:

Mijn uitwerking:

Een detail:



Voor de kwartaalchallenge van De Scrapotheek.
April - Techniek: gebruik glimmermist en een mask. Ik heb zilver, cyaan en magenta glimmermist gebruikt en chipboardletters als mask:



Juni - Techniek: scrap zonder dessinpapier, dus alleen met cardstock

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Alledrie heel erg mooi weer Klaske en leuk he die glimmermist ik heb dan wel alles volzitten maar dat mag de pret niet drukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden hoor! Glimmermist is inderdaad leuk om lekker mee te knoeien :)

    Groetjes, Johanna

    p.s. Leuk voorstelstukje op t forum, zo kwam hier terecht!

    BeantwoordenVerwijderen