Pagina's

vrijdag 14 mei 2010

Méér Generation Z

Een paar avonden het rijk alleen, plus gister een vrije dag heeft geleid tot lekker veel scrapmomentjes. Ik ben weer aan de slag gegaan met Generation Z van LYB.

De eerste lay-out naar aanleiding van sketch 103 van Creative Scrappers:


En een paar projectjes met hetzelfde papier:




En nog twee lay-outs met foto's van de theatertour Pluche, Zweet en Tranen van de 3JS:




Ik had in maart meegedaan met de maart/april wedstrijd van de scrapotheek. Ik had deze layout ingestuurd. Na een spannende stem-poll kwam ik uiteindelijk als winnaar uit de bus. YAY. Afgelopen week kreeg ik van Marjolein van de Scrapotheek dit volgende gave pakket toegestuurd met papier van Scrap Within Reach, thickers, bloemen, lint en kant. Ik hoop dat ik daar dit weekend mee aan de slag kan...



Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Wauw Klaske... wat ben je goed bezig geweest! En wat een geweldig mooie layouts!!! Gefeliciteerd met je prijs, verdiend gewonnen als ik je layout zo bekijk. ;) Gave spullen zitten er in het pakket. Veel plezier ermee!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik helemaal te zeggen dat er een award voor je klaarstaat op mijn blog! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je al veel gemaakt! Mooie layouts! En een superprijs heb je gewonnen, gefeliciteerd!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch een ongelovelijk leuk stijl van scrappen. Echt allemaal super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lootjes heb je gemaakt zeg. Ook die van de 3 j's zijn keileuk. Superstrak, maar echt mooi. Vraag me af hoe je de tekst daarop hebt gemaakt.

    Moie prijs heb je gewonnen ook! Veel pelzier ermee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen