Pagina's

zaterdag 1 mei 2010

scrapdagje

Gister lekker een dagje vrij in verband met Koninginnedag. Het weer was niet echt super buiten, dus dat betekent scrapweer!

Ik heb in totaal 15 kaartjes gemaakt gister, voor verjaardagen/ jubilea/ sterkte en alvast voor de zomerkaartenswap van het Scrapotheek-forum.

Kaartjes met restjes Love Letters van My Little Yellow Bicycle:


Een sneakje van de kaarten voor de zomerkaartenswap:



Een lay-out met een foto van het Oerd/ de Hon op Ameland, met Schiermonnikoog in de verte:



Donderdagavond zijn we naar de 3JS geweest. Het was de tweede keer dat ik ze in theater zag: vorig jaar bij Akoesteren en nu Pluche, Zweet en Tranen. Vorig jaar was al helemaal super, maar dit jaar was het echt helemaal geweldig! Geweldige muziek, goede sfeer, heerlijk geouwehoer tussendoor, regelmatig kippenvel en veel gelachen. Wat kunnen die mannen muziek maken...Rasmuzikanten die er zichtbaar plezier in hebben!



Fijn weekend!
Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Oooooh heb jij stiekem foto's gemaakt? ;) Wat was het gaaf he? Die violist was idd. hilarisch!

    En wat heb je weer mooie dingen gemaakt... 15 kaartjes op één dag??? Wauw!!! Hele gave layout ook weer.

    Fijn weekend!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat heb je leuke kaarten gemaakt zeg, moet ik ook nodig eens doen. En, weer de 3J's ik kom ze steeds bij jou en Charlotte tegen. Misschien zaterdag de CD maar eens van je horen ? ik ben niet zo van Nederlandstalig, maar wie weet (hi, hi)
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen