Pagina's

vrijdag 21 mei 2010

Theeboekje

Morgen ga ik samen met 2 ex-collega's bij een andere collega eten en vooral veel bijkleppen. Voor de gastvrouw heb ik dit theeboekje gemaakt:


Vorige week kreeg ik deze award van Charlotte. Ze noemde mij "koningin van clean & simple". Wow, *bloos* ...


Bij deze wil ik hem graag doorgeven aan: 1) Monique, omdat ik haar erg bewonder en haar lay-outs en kaarten erg gaaf vind. Aan 2) Margot, die al sinds ik een blog heb, volgens mij regelmatig een kijkje komt nemen. Ze maakt ook erg gave lay-outs en kaarten die erg mooi clean&simple zijn. En 3) aan Anja, haar kaartjes vind ik helemaal super!

Fijn weekend alvast!
Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf boekje zeg en veel plezier morgen met bijkletsen. En helemaal terecht hoor je werk is ook heel erg mooi clean&simple. Heel erg bedankt voor de award Klaske voel me zeer vereerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk boekje is dat geworden ! zal ze vast blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank voor de award! ik heb alleen ooit, toen ik een blog begon, besloten om daar niet aan mee te doen..., maar ik voel me niet minder vereerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor deze mooie award. ben er erg blij mee en zal hem zo snel mogelijk op mijn blog plaatsen.
    En jij hebt hem ook verdiend want ik vind jouw werk ook altijd super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend leuk

    Ben gelijk volger geworden van je mooie blog

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen