Pagina's

maandag 24 mei 2010

Véél Scrap Within Reach

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het pakket Scrap Within Reach dat ik van Marjolein gekregen heb, voor het winnen van de mei/april wedstrijd van de Scrapotheek. Echt heel erg mooi papier in een mooie kleurstelling, maar voor mij wel een hele uitdaging omdat ik de laatste tijd toch meer met grafische dessins werk. Daarbij heb ik er nog een extra uitdaging voor mezelf aan toegevoegd: ik wilde scrappen op 6*6 inch:








Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. ik vind ze mooi! het is in eerste instantie geen papier wat ik zou kopen maar zo in combinatie met de foto's is het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi geworden Klaske, een leuke afmeting 6 x 6 inch.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze helemaal gaaf Klaske! Lekker strak weer... én tof formaat!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zeg, en het papier geeft een erg mooie sfeer aan de foto's! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zeg helemaal goed gelukt hoor :) gave layouts.. xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen