Pagina's

donderdag 3 juni 2010

Nog een mini

Op het SA-forum heb ik de B-cyclus van de dare/sketch-wedstrijd gewonnen. De LO'tjes die hier aan mee deden, vind je hier, hier, hier en hier. Na het stemmen door de forumleden bleek ik uiteindelijk het hoogste aantal stemmen te hebben. YAY!! Ik mocht daarbij voor € 7,50 uitzoeken bij Made by Maly. DubbelYAY! Ik heb mijn stempelcollectie uitgebreid met de volgende stempels van Inkadinkado:
Round frames
I admit

Ik heb ze gebruikt voor de volgende mini:
(het papier is wederom het prachtige Queen Bee van Pink Paislee)


Klaske does kinda clean&simple-vintage. And I like it ;-)

Voor de fotoswap van het SNN-forum heb ik voor het eerst gewerkt op 8*8. Ik maakte voorheen alleen LO’tjes op A4 en 12*12. Nu ben ik een beetje aan het experimenteren met andere formaten en ik moet zeggen dat het wel erg leuk is!!!

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave layout weer Klaske!!!

    8x8 is momenteel mijn favoriete formaat...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein wunderschönes Layout! Es gefällt mir sehr gut

    Liebe Grüße
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen