Pagina's

zondag 18 juli 2010

3x clean & simple

En nog 3x clean & simple van vanmiddag:

De Batavia, LO op 8*8:


Leafste (=liefste) op 8,5*11

Rondom staat een stukje uit een refrein van de Friese groep Die Twa. (Leafste = Liefste), de vertaling is kort als volgt: Met zonnewarmte, in liefde gaan, laat jou niet lopen, kom naast mij staan. Jij bent de liefste door alles heen, nooit zonder jou, je bent mijn bestaan. Loop verder aan mijn zijde, wil nooit meer van jou wijken.

Sikke doekje, op 8,5*11

Vertaling: Ik ben Sikke de Labrador en ik heb een mooi doekje om, dat vinden mijn baasjes leuk. Nou, ik vind het maar niets. Sjaaltjes zijn voor watjes. Ik ben een stoere hond, geen watje. Zo, dat rare ding heb ik af. En jullie moeten niet denken dat ik zulke idioterie ooit weer om wil hebben!

Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Gave layouts Klaske! Mooi die geƫmboste gedeeltes op de Batavia-layout. :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Klaske, wat heb je weer leuke dingen gemaakt! Leuk en fijn dat je de vertaling er ook bij hebt willen zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke Lo's heb je weer gemaakt, je bent lekker bezig.
    Ik vind die van de hond ook helemaal leuk en de leuke tekst erbij geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn stuk voor stuk prachtige layout's

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er staat een verassing voor je op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen