Pagina's

donderdag 22 juli 2010

Award

Van Miranda kreeg ik gister deze award:


Vind ik echt superleuk, omdat we elkaar helemaal niet real-life kennen, maar via het Scrapotheek-forum en zo regelmatig elkaars blog bezoeken. Deze tekst hoort erbij:

The world of blogging is amazing. Trough blogging I made friends of places I heve never heard before. I experienced kindness and caring. I hope my blogfriends will pass to only three caring and kind people from anywhere who touched your heart.


Nu moet ik hem natuurlijk ook doorgeven. Bij deze geef ik hem door aan 3 scrappers, die ik onder andere ken van het Scrappen Noord Nederland Forum:

Charlotte: we kennen elkaar nu een dik halfjaar (via 2 fora) en onze leventjes blijken veel overeenkomsten te vertonen: vergelijkbare opleidingen, iets met een vrijdag de 13e, muzieksmaak (3JS!!!!), beide scrapgek en afgelopen zaterdag kwamen we erachter dat we ooit tegelijkertijd stage liepen op dezelfde school (@ Charlotte: ik heb de foto’s inmiddels gevonden). We hebben nu een paar keer samen gescrapt en dat is altijd bere-gezellig. Hoop dat dat nog lang zo blijft…

Wiebine: ik ken haar via de 3 fora waar ik actief op ben. Ik kende haar niet, terwijl ik tijdens mijn vorige relatie toch anderhalf jaar min of meer achter haar woonde. Ze bezoekt mijn blog regelmatig, laat leuke berichtjes achter en is in het echt ook een geweldig mens. We hebben inmiddels 1x gecropt en dat was erg leuk en leerzaam. Als het aan mij ligt doen we dat snel eens over met een groepje dames.

Jetty: ik ken haar via het SNN-forum. Ik kon helaas niet bij de forumdag zijn, had haar graag leren kennen. Ze bezoekt mijn blog regelmatig, laat eigenlijk altijd wel een leuke reactie achter. Zelf maakt ze ook erg leuke dingen. Hoop dat ik bij een volgende forumdag er wel bij kan zijn, zodat ik haar in het echt kan leren kennen.

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor Klaske, ik vind het leuk om je Blog te bezoeken want je maakt erg mooie dingen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief... dank je wel!!! Enne... ik hoop ook dat dat nog lang zo blijft hoor! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen