Pagina's

zondag 18 juli 2010

dagje scrappen bij Charlotte

Gister ben ik een hele dag bij Charlotte wezen scrappen (nog net geen 12 uur, haha). Was echt beregezellig. Veel nieuwe dingen gezien en lekker geĆ«xperimenteerd met Charlotte haar alfabetstanzen. Ze kreeg gister 5 hele gave binnen per post… Het is dat ik voor mezelf een koopstop heb afgeroepen, maar anders…

En naast het kleppen, shoppen, lekker eten, veel stanzen en dergelijke ook nog zowaar gescrapt. Over met name de bovenste ben ik heel erg tevreden (voor de niet-Friezen: Aldershus = ouderlijk huis):





Fijne zondag nog!
Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg verschillend maar super mooi !!

    lekker, vind je niet zo lekker met elkaar freubelen !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn allebij prachtig maar de bovenste springt er gewon uit.
    Gezellig he zo'n dagje lekker scrappen en beppen.

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het ook weer supergezellig Klaske! Doen we snel een keer over ok?
    En je layouts zijn helemaal super geworden!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO's. Voor mij springt de eerste er bovenuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lay-out's
    Gezellig he een dagje croppen en spullen van elkaar lenen.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen