Pagina's

woensdag 14 juli 2010

Het schilderwerk is op de helft! - Komend weekend weer scrappen

Nog steeds weinig scrapperigs te laten zien. Het mooie weer (OK op dit moment onweert en regent het…) van de laatste weken nodigde niet uit om binnen te scrappen. En daarbij is het veel te onrustig in en om huis om ontspannen te kunnen scrappen: de timmerman/ schilder is al ruim twee weken met ons huis bezig. Het schilderen en bijbehorend werk heeft letterlijk 10 volle werkdagen gekost, maar nu is de achterkant van het huis ein-de-lijk klaar (in september/ oktober nog nieuwe dakbedekking op de uitbouw). Nu zijn de steigers verplaatst naar de voorkant. Ik hoop dat dat sneller gaat. Pffffffffffffffffffffffff. Ben ik blij dat we een vaste prijs hebben afgesproken ipv per uur betalen. Maar het wordt echt supermooi en dat is per slot van rekening het belangrijkste. Kijk en vergelijk:

De achterkant op de dag dat de koop gesloten werd, eind maart 2006:


Nieuw kozijn in de uitbouw met nieuwe uitzetramen en een nieuwe deur, februari 2009 en Het hele stuk boven de deuren vernieuwd, november 2009:


Alles helemaal geverfd, juli 2010:


Zaterdag ga ik croppen bij Charlotte. Heb ik heel veel zin in… Het is gewoon beregezellig om weer even bij te praten en ik heb ook weer even zin om gewoon een volledige dag ongegeneerd te scrappen met al mijn nieuwe big shot spullen en nieuwe papierlijnen.

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Ziet er al goed uit !

    Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat ziet er prachtig uit klaske.
    Als het straks helemaal klaar is ben je al drukte snel weer vergeten en kan je lekker genieten van je huisie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik heb er ook onwijs veel zin in!!! Het schilderwerk ziet er goed uit zeg! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er netjes en strak uit!
    Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen