Pagina's

zondag 11 juli 2010

Lauwersoog

Ben net even heen en weer Lauwersoog geweest. Wat is het daar mooi! Zo dicht bij huis en ik kom er veel te weinig (voor vriendlief is dat natuurlijk anders)... Heerlijk op het terras van het Booze Wijf een kop thee gehad, met uitzicht over het Lauwersmeer en de museumhaven. Heerlijk... Vakantiegevoel, ook al is het maar zondag en moet ik gewoon werken deze week.

Uitzicht vanaf het terras:

Vanaf Lauwersoog meteen na de sluizen (dus aan de Friesland-kant) heb ik even heerlijk op de dijk gezeten. Aan de ene kant het wad, met veel zeilbootjes en Schiermonnikoog:

En aan de andere kant het Lauwersmeer, met de sluizen:

De onderste foto's zijn niet super... Nu ik mijn Big Shot heb, wil ik sparen voor een ander cadeautje voor mijzelf: een digitale spiegelreflexcamera.

Fijne zondag!
Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Hoi, dat klinkt heerlijk en het ziet er ook echt uit als even genieten. En een digitale spiegelreflexcamera kan ik je echt aanraden. Ik heb daar ook voor gespaard en ben sinds een jaar in het bezit van zo'n camera. Ik heb er geen spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomerse foto's
    Wat leuk dat je nu een bigshot hebt is leuk om mee te werken he?

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen