Pagina's

donderdag 15 juli 2010

Midgetpool???

Voor het eerst sinds tijden (week of 6) weer een LO gemaakt. Op het Scrapotheekforum is de 3e kwartaalchallenge bezig. Als eerste ben ik begonnen met de juli-lift. En dit is mijn LO, gemaakt met een foto van een poging van P. tot midgetgolf tijdens onze vakantie:


Ik heb hiervoor het mooie "Like father like son" papier van Fancy Pants gebruikt, samen met de Fiskars randpons Upper Crest en de Polka Dots Embossing folder van Provocraft. De foamletters heb ik zelf gestanst met de Cuttlekids Tadpole Alfabetstansjes. Onderaan zitten nog mini-alphas van My Little Shoebox.


Dit was de LO die je moest liften:


Greetz!
Klaske

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke LO's Klaske vooral de smile vind ik erg leuk, die andere ook hoor maar die net iets meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow supergave layout Klaske! En dat alfabet is leuk zeg... neem je die wel mee zaterdag? ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooie lift van gemaakt!
    En knap om zo'n flink stuk leeg te laten.
    gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke layout Klaske, fijn dat je weer wat kon scrappen ! veel plezier zaterdag bij Charlotte, zal wel weer gezellig zijn,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een hele leuke lo, maar voor mij een beetje té leeg...had dat zelf anders gedaan denk ik...maar ieder zijn smaak toch?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie layout leuk alfabet heb je gebruikt je bigshot bevalt goed zo te zien

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaske, bedankt vor je reactie op mijn kaartjes. Jij hebt ook weer mooie LO's gemaakt! En over die vlinderstans van Marianne Design: ik haal die heeeeeeel vaak achter elkaar door de cuttlebug, dan vallen die kleine losse priegelstukjes bijna als vanzelf uit de stans.

    BeantwoordenVerwijderen