Pagina's

donderdag 8 juli 2010

nieuw speelgoed :-)

Door het mooie weer van de laatste weken ben ik vrij weinig in mijn scrapkamertje te vinden. Dat komt straks allemaal wel weer. Ik probeer nu zoveel mogelijk van het zonnetje te genieten :-) Het mooie weer heeft een prettige bijkomstigheid: het is fietsweer!!! 5 dagen per week op mijn trouwe ijzeren ros naar kantoor. Begin deze week heb ik besloten mezelf te belonen voor dit sportieve fietsgedoe (tsja, door te fietsen werk ik a) aan mijn conditie/ gezondheid en b) spaar ik nogal wat benzinekosten uit) en zonet heb ik deze beloning aangeschaft: De Big Shot!!!! De embossingfolders heb ik bij De Scrapotheek besteld (dinsdagavond laat besteld, vanochtend in huis - superservice) en de Big Shot en alfabetstansjes heb ik vanavond bij Jacobi gehaald.


Ik heb hem inmiddels geprobeerd, zie ook de proefjes op de foto en ik ben er nu al superblij mee. Was eerst niet zo van dit soort apparaten, maar sinds ik die van Charlotte heb gebruikt tijdens een crop bij mij thuis, begon het wel steeds meer te kriebelen.

Omdat ik eigenlijk niets scrapperigs kan laten zien, hierbij nog een foto van die bewuste crop in mei van dit jaar:


Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je aankoop Klaske.
    Ik denk dat je er heel veel plezier aan zult krijgen. Ik heb de Big-Kick, is hetzelfde maar andere kleur.
    En ik gebruik hem heel veel, ik heb aardig wat quickutz stanzen.
    Ik vind het een geweldig apparaat, heel veel plezier ermee. Ik zie op het scrapotheek forum vast wel wat je er mee hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooee ik begin nu aardig jaloers te worden zeg! Wat een pracht ding! En jezelf af en toe belonen mag ook wel! Want met dit weer fietsen is ook niet altijd ene pretje [ ik spreek uit ervaring]!
    Veel plezier nog met je aankoop!!

    Peace, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee wat leuk! gefeliciteerd en heeeeeel veel plezier met je aankoop. Of uh...moet ik het beloning noemen ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi apparaat Klaske, en wat een leuke embossingmallen heb je erbij gehaald,
    veel plezier ermee,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Goede aankoop Klaske! En gave embossingmallen en alfabetjes heb je gekocht! Ik kom de jouwe snel een keer uitproberen, ok? ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen