Pagina's

maandag 16 augustus 2010

De vraag


Daar zitten we dan, op een bankje op het dek van de MS Oerd, onderweg van Ameland naar Holwerd. Ik maak wat foto’s van jou en we praten over vanalles en nogwat. Ik heb er nog geen weet van wat er over een paar minuten gebeuren zal. Op datzelfde bankje, op dezelfde Oerd, midden op de Waddenzee zul je mij vragen of ik me op vrijdag 13/8 met jou wil verloven. En daar hoef ik niet lang over na te denken. En midden op de Waddenzee zal ik ‘ja’ zeggen!!!

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. he, heb gewoon een brok in de keel nu ik dit lees. Leuk meis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah :) PRACHTIG!! (en gefeliciteerd)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind 'm zo gaaf dat ik je hier ook nog een complimentje kom geven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend super jullie beide gefeliciteerd
    En wat een prachtige layout.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen