Pagina's

dinsdag 28 september 2010

kaartjes voor A Sister's Hope en een LO

Op het Scrapotheekforum wordt elke week een challenge gehouden voor het blog van A Sister's Hope. Deze kaartjes probeert Saskia te verkopen op markten/ braderieën en in haar webwinkeltje. Met de opbrengst van deze kaarten wil zij proberen deel te nemen aan de 60 kilometer lange wandeltocht A Sister's Hope. Hiervoor is veel geld nodig om uberhaupt te kunnen starten. Aan zo'n goed doel lever ik graag mijn bijdrage. Voor de B-ronde van de wekelijkse challenge heb ik ook weer enkele kaartjes gemaakt:

Twee kaartjes gemaakt met het papier dat bij een uitgave van het Flow-magazine zat:


Een kerstkaartje:


Nog een LO'tje dat ik afgelopen week heb gemaakt:


(een boel pret samen)

De afgelopen jaren had ik een abonnement op de Nederlandse tijdschriften Creatief met Foto's en Scrapbookmagazine. Helaas kon ik hieruit weinig inspiratie meer halen en heb die abonnementen dan ook stopgezet. Zo nu en dan schafte ik een Scrapbooktrends magazine aan, maar na een paar nummers had ik ook dat wel een beetje gezien. Via tips op onder andere het Scrapotheekforum kwam ik bij het Franse Histoires de Pages terecht. Wow, wat een inspiratie op de site alleen al. Geïnspireerd hierdoor heb ik een abonnement genomen (dat was nog wel even puzzelen met 4 jaar VWO-Frans) en afgelopen weekend kreeg ik mijn eerste nummer in de bus. En wat is dat gáááááááf zeg. Bijna 100 pagina's inspiratie/ ideeën en prachtige voorbeelden. Nu alleen nog wat tijd zien te vinden ;-)


Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes klaske.
    En je Lo is heel bijzonder, appart en heel mooi.
    En die tekst erbij,prachtig.
    En nog even over de Bitter Sweet, ik zag er laatst ook een Lo mee en toen dacht ik ook, ik moet het nu echt gaan gebruiken, het is zulk mooi veelzijdig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klaske geen probeem hoor dat je de tekst even hebt geleend. Eigenlijk is jouw tekst veel duidelijker :-)
    Je kaartjes en lootje zijn weer super mooi.
    En ik heb ook een abo op dit blad, maar helaas nog niet mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt en je layout is ook prachtig

    Fijn weekend groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen