Pagina's

zondag 12 september 2010

weer enkele kaartjes

De afgelopen dagen heb ik weer een aantal kaartjes gemaakt.

Twee voor de "A Sisters Hope" - kaartenwedstrijd op het Scrapotheekforum:

Hier nog enkele kaartjes die ik voor de vorige kaartenwedstrijd voor "A Sisters Hope" heb gemaakt:

Op het Scrapotheekforum doe ik in oktober mee aan de Halloweenkaarten-swap. Hierbij alvast enkele kaartjes die ik daarvoor heb gemaakt:

En een kaartje voor een collega die morgen een zware operatie zal ondergaan:

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker bezig geweest wat een mooie/leuke kaartjes heb je gemaakt zeg.
    Je collega zal er wel blij mee zijn want hij is prachtig.
    Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog, doet me goed.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes weer
    vooral de laatste is weer een bron van inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zozo jij hebt niet stil gezeten! Leuk werk weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er allemaal superleuk uit! net als je lo's zijn je kaarten ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen