Pagina's

vrijdag 29 oktober 2010

een LO gemaakt en veel mooie kaartjes gekregen

Deze LO heb ik gemaakt nav een sketch op het Scrapotheek-forum:

Hier de kaartjes die ik gekregen heb nav de Halloweenswap op het Scrapotheek-forum:

(Hetty, Miranda, Anja,
Maria, Elske, Sam,
Monique, Maaike en Marsha)

Nog een keer de kaartjes, maar dan op de schoorsteenmantel:


De kaartjes die ik heb gestuurd, vind je hier en hier.

Het was superleuk om mee te doen en supergaaf om al deze mooie kaartjes in mijn brievenbus te krijgen.

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel leuk uit! Mooi die LO met al die cirkels.

    nestabilities zijn zo leuk! Ik begreep ut je vorige berichtje dat je er nog geen hebt? Ik kan je verzekeren; als je er eenmaal mee gewerkt hebt, wil je niet meer zonder, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lo zeg.... Dat heb je weer superleuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het al gezegt maar zeg het gewoon nog een keer, ik vid je Lo super leuk!!
    Wat een leuke kaarten heb je gekregen.
    Leuk he dat ze allemaal zo anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen