Pagina's

zondag 24 oktober 2010

veel kaartjes, een cadeautje en een LO

Hierbij enkele projectjes van de afgelopen tijd:

De tweede serie kaartjes voor de Halloween-kaartenswap van het Scrapotheek-forum:


3 kaartjes voor diverse gelegenheden:


Kaartje voor de geboorte van het zoontje van een vriendin:


En het bijbehorende kraamcadeautje:



Op het Scrappassion Challenge Blog stond de volgende uitdaging:
Maak een layout of project in:
TOTALLY WHITE
Geen kleur mag er aan te pas komen, BEHALVE in je foto!! Alle lintjes, bloemen, papier, andere embellies mogen alleen WIT zijn.

Ik had al eerder volledig witte LO's gezien en wilde me hier toch ook eens aan wagen. Met behulp van twee ponsen, de nodige embossingfolders, liquid pearls, een vlinderstans en een alfabetstans vind ik het geheel toch zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar:


Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke halloween kaartjes, leuk papier he??
    De andere kartjes zijn ook erg leuk, vooral het geboorte kaartje zo leuk een persoonlijk kaartje met de naam erop, doe ik ook vaak.
    En wat knap die LO helemaal in het wit, best moeilijk denk ik, maar hij is erg mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik MOET echt even een reactie achter laten hoor. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! Ik vind vooral de Halloweenkaartjes helemaal geweldig. Mag ik je eens vragen uit welke lijn dat papier afkomstig is? Je witte LO vind ik een knappe prestatie; pittige uitdaging hoor! Hoe gaat het verder met je? Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke layout heb je gemaakt!! Leuk dat je een ander formaat hebt gebruikt. Je kaartjes zien er ook geweldig uit, vooral de halloweenkaartjes vind ik mooi. Bedankt voor het mee doen aan de Scrappassion challenge!!!!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, jij ook bedankt voor je reactie. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als wat jij schreef: na werktijd geen zin meer in tijdrovende scrapsels. maar kaartjes zijn eigenlijk niet zo mijn ding, dus vandaar maar niets meer, haha. Ik ben ook bezig met die vervelende gymopleiding en die kost ook veel tijd. Maar als het goed is ben ik daar over 2 maanden mee klaar. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Klaske....ik zou als ik jou was even een blik gaan werpen op Scrappassion ;)

    BeantwoordenVerwijderen