Pagina's

zaterdag 6 november 2010

Kaartje en een LO

Een 6*12 LO, oftewel een halfmap:

(Ik keek eigenlijk nooit naar die Amerikaanse series op tv. Vaak vond ik er niets aan en kon ik mijn hoofd er niet bij houden. Door Piter leerde ik de serie "Criminal Minds" kennen, een serie over zogenaamde profilers van de FBI. Intussen hebben we al heel wat dvd-boxen gedownload en elke woensdagavond gaat de tv aan voor deze spannende en interessante serie...)

En nog een kaartje voor de C1 challenge van A Sister's Hope:

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. wat supermooi gemaakt allebei klaske ! Hier wordt criminal minds ook vaak gekeken.
    Kaartje is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave lo! en je kaartje is ook superschattig met dat schildpadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie LO!!
    Gaaf he Criminal Minds, wij kijken ook graag.
    En wat een lief, leuk, schattig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie layout Klaske (leuk zo'n maat) en die kaart is ook weer erg mooi hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, fijn dat je de vertaling erbij zet, hihi. Schitterende LO is dat geworden zeg! En de slak op dat kaartje...ach die is lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het kaartje is echt zooo schattig geworden en de Lo is ook echt super!
    ben gelijk volger geworden!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen