Pagina's

zaterdag 13 november 2010

Nachtvlucht - Anita Terpstra

Vorig jaar rond deze tijd postte ik een blogpost over het boek Nachtvlucht van Anita Terpstra. Anita is één van de meiden uit mijn vriendinnenploeg. Inmiddels maakt Anita met Nachtvlucht kans op de titel "beste thrillerdebuut van 2010". Hiervoor kan ze nog wel wat stemmen gebruiken. Een brutale vraag van mij aan de lezers van mijn blog: zouden jullie op Anita haar boek willen stemmen via:

http://www.crimezone.nl/verkiezing/index.php




Nachtvlucht – Anita Terpstra
ISBN 9789023456919
Prijs: € 18,90

Liv is na een ongelukkige liefde teruggekeerd uit Kenia en heeft voorlopig onderdak gevonden bij haar ouders op een Friese boerderij. Daar op de dijk hoopt ze tot rust te komen en haar leven weer richting te geven.

Dan voltrekt zich een familiedrama. Livs broer Ron, een politieagent die in scheiding ligt, en zijn gezin worden dood in huis aangetroffen. Heeft haar broer de controle over zichzelf verloren of zijn er andere machten in het spel? Tegen de zin van haar familie gaat Liv in het dorp op onderzoek uit. Langzaam begint ze meer informatie te krijgen over de laatste zaak waar Ron mee bezig was. Waarom bewaarde haar broer een krantenartikel over een oude moordzaak in zijn agenda?


Als je gestemd hebt, laat dan hieronder een berichtje achter. Onder de stemmers verloot ik eind november een rakje!

Greetz!
Klaske

13 opmerkingen:

  1. Ik heb 2x keer op haar gestemd. Bij Nedelandstalig en Debuten.. :)

    Nu maar hopen dat ze wint!

    Groetjes Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook in beide categorieen op je vriendin gestemd. Ik hoop dat ze wint :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bij beide categorieen op anita gestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook op beide categorieen gestemd op haar. Ik heb het boek zelf en vond het fantastisch ! zo leuk om een boek te lezen dat gaat over de omgeving waar ik in woon,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaske
    Ik heb ook gestemd op Anita hoor. Ik vond het een prachtig, spannend boek om te lezen.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, kleine moeite om een stem uit te brengen, dus is gebeurd! Nu maar hopen op een positieve uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gestemd Klaske, en heb het boek op mijn verlanglijstje gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook gestemd,nu maar afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen