Pagina's

zondag 7 november 2010

nog 3x een LO

De kleurencombinatie van de laatste LO (over Criminal Minds) vond ik erg gaaf, dus daar ben ik nog even mee verder gegaan:

Oerd (12*6)

De Oerd, 1 van de 2 boten waarmee je naar Ameland kunt. De boot betekent voor mij het varen naar een dag relaxen en genieten, maar heeft daarnaast een 2e speciale betekenis: midden op het Wad, op het dek van de Oerd heeft Piter mij ten huwelijk gevraagd!

Flikken (11*8,5)

1 van de leukste tv-series uit Nederland is Flikken Maastricht. Een spannende politie-serie met goede acteurs, leuke verhaallijnen en een mooie locatie. Maar eerlijk is eerlijk: de achtervolgings-scènes zijn heel knullig, het lijkt soms wel Bassie en Adriaan in Maastricht...

In Steffeln (8*8)


Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. wauw wat een mooie Lo's heb je weer gemaakt Klaske.
    Het is zeker een hele mooie kleuren combinatie.
    Suoer!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer hele stijlvolle LO's! Altijd een plezier om naar te kijken! Schieten de voorbereidingen voor jullie huwelijk al op?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lootjes heb je weer gemaakt.
    Super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik liep een beetje achter met bloggen geloof ik... Superlootjes heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen