Pagina's

woensdag 15 december 2010

Blinde scrap

Op het Scrapotheek-forum heb ik meegedaan aan een zogenaamde “blinde scrap”. Chantal had thuis een LO liggen die ze voor ons beschreef. Aan de hand van alleen deze beschrijving mochten wij een LO maken.

Dit was Chantal haar omschrijving
- er is gebruik gemaakt van slechts drie kleuren
- gebruik een bewerkt achtergrondvel
- gebruik een grote cirkel dessinpapier
- plaats een smalle strook dessin papier rechts over de cirkel
- plaat een brede korte strook en een klein vierkant, beide dessinpapier, aan de rechterkant, opleuken met een ronde embellie
- een grote vorm uit dessinpapier knippen en over cirkel en strook rechts plaatsen
- een kleine vorm uit dessinpapier knippen en over cirkel links plaatsen
- aan linkerkant achtergrondvel iets inscheuren en dessinpapiertje achte rplaatsen, op leuken met een bloemetje of 2
- 2 horizontale foto's 9x13,onder elkaar maar verspringend, maar iets overlappend.....
- titel links plaatsen

Dit heb ik ervan gemaakt:


En dit was de LO die Chantal beschreef:

Naast Histoires de Pages heb ik inmiddels ook een abonnement op het Franse Esprit Scrapbooking. Gister kreeg ik mijn eerste exemplaar binnen. YAY! Wat staan hier ongelooflijk gave dingen in:


Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Je Lo is erg mooi geworden Klaske.
    Vind hem mooier dan het origineel, die vind ik veel te druk.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee die is erg leuk geworden. Het origineel is niet helemaal mijn smaak, maar jij hebt er iets prachtigs van gemaakt. Vooral die titel zo langs de cirkel vind ik gaaf.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen