Pagina's

zondag 12 december 2010

croppen in Eext en kerstkaarten

Gister zijn we met een groep van bijna 20 dames gaan croppen bij Anneke in Eext. Anneke organiseerde een geweldige kerstcrop, met een ontzettend leuke workshop: het maken van een kaartenbox. Haar voorbeeld vind je hier.

Dit is mijn uitwerking geworden, ik heb hem iets groter gemaakt dan het voorbeeld, zodat ik meer ruimte heb om kaarten te bewaren:



Het was echt ontzettend gezellig en super verzorgd, zowel de workshop als de catering!

En dan hier nog de kerstkaarten die ik dit jaar heb gemaakt. De basis van de kaarten is hetzelfde, er is alleen variatie in papier en embossingfolders

En hier de eerste probeersels van de kerstkaarten:

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je weer gave dingen gemaakt! Superleuk! Ik heb ook kerstkaarten met embossingfolders gemaakt. Plaats ze binnenkort op mijn blog. Die kaartenbox is ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk is dat?! Echt ik vind de kaartenbox fantastisch!!! Die zou ik ook wel willen maken...

    Leuke kerstkaarten ook :-) Goed bezig ik heb maar bedacht dat ik daar niet aan ga beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw gaaf die kaartenbox, super.
    Die wil ik ook wel gaan maken, maar ik wil nog zo veel.
    Leuk je kerstkaarten, wel handig om een soort te maken, en toch niet helemaal hetzelfde.
    Ik heb echt allemaal verschillende gemaakt, doe ik eigenlijk ieder jaaer wel.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartenbox
    En je kerstkaartjes zien er ook erg leuk uit

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen