Pagina's

zondag 19 december 2010

nieuws Nieuws NIEUWS!!!

In de laatste nieuwsbrief van Scrapdelight deed Michelle een oproep voor guest-designers: scrapsters die de komende tijd het designteam van haar winkel Scrapdelight willen versterken.

Normaliter reageer ik nooit op dat soort oproepen, maar de oproep van Michelle sprak me toch wel heel erg aan. In februari heb ik Michelle en een deel van het designteam ontmoet tijdens een crop bij Charlotte. Dat was zo ontzettend leuk. Ik schreef er ook al over in een eerdere blogpost. Donderdagavond heb ik dan toch de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd met wat foto's van mijn werk: de layout Just feel free... en het miniboekje over Vlieland.

Vrijdagochtend vond ik een mailtje van Michelle in mijn mailbox: stuiterdestuiter.... Ik mag de komende periode deelnemen aan het designteam van Scrapdelight!!!!! Supergaaf om mee te mogen doen met zo'n supergetalenteerd team!

Gister is het aangekondigd in de nieuwste Scrapdelight Extra. Je kunt deze hier downloaden. Het nummer staat boordevol inspiratie! Ter info, de oude edities van Scrapdelight Extra kun je hier downloaden.

Binnenkort krijg ik van Michelle een pakket scrapspullies waarmee ik voorbeelden mag maken. Ik heb er superveel zin in!!!



Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Klaske, Gefeliciteerd.
    Leuke uitdaging ben benieuwd wat je gaat maken.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en GEFELICITEERD.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las het in de nieuwsbrief ontzettend gaaf Klaske van harte gefeliciteerd een grote aanwinst voor het team hoor je maakt geweldige dingen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, wat vreselijk leuk!!! Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen