Pagina's

dinsdag 4 januari 2011

kaartje en toeval?

Een kaartje gemaakt voor de verjaardag van een van mijn beste vriendinnen:

En een heel snel LO'tje op 8*8:

In juni 2010 kwam ik na een kraambezoek uit het MCL en zag ik op de parkeerplaats naast mijn oude vertrouwde Golfje mijn “old-time-favorite-auto” staan: een prachtige Renault 4. Mooier zijn ze er niet te vinden! Nu in januari kijkt Piter beter naar de foto en zegt: “weet je wel dat er naast de Golf een grijze Peugeot 307 staat?”. Hoe toevallig is dat? Afgelopen herfst werd mijn Golfje er niet beter op en heb ik hem ingeruild voor een grijze Peugeot 307… Stom toeval, maar wel grappig…

Greetz!
Klaske

9 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en wat grappig die foto met verhaal op je LO! Ik heb wee rmet plezier gekeken en gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layout!
    Ik hou wel van zo´n "clean" stijl.
    Goed idee om de foto in zwart/wit te doen (past wel bij de stijl van de Renault ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en layout

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je projecten zijn super! En het verhaal achter de pagina is echt heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje, welk papier is dat.
    En je Lo is ook leuk, echt toeval, mooi letter type, is die van de quickutz?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi kan de link niet openen maar volgens mij is hij uit de jolly set toch.
    Schaam me dood heb hem gewoon zelf ook.
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha erg he weet niet eens meer wat ik allemaal heb.
    Ga ze denk maar een keer allemaal stansen en in een boekje plakken.Ik heb aardig wat Quickutz ja.
    Maar het kan nog veel erger hoor.
    Heb twee jaar terug 1000 dollar aan Quickutz gewonnen.

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Klaske en die lay-out schitterend vooral met je verhaal erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en leuke lo dat is inderdaad toevallig

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen