Pagina's

zaterdag 8 januari 2011

waxinedoosje-kaartje

Al een paar maanden zag ik links en rechts van die leuke "doosje-kaartjes" voorbij komen. Na wat speurwerk kwam ik op het blog van mijn mede-guest-designer van Scrapdelight Martine de perfecte beschrijving tegen. Je vindt m hier.

Helaas moest deze week een ontzettend lieve collega van kantoor afscheid nemen van ons. Voor haar heb ik een waxine-doosje-kaartje gemaakt, als afscheidscadeautje:



(nog een tip/ aanvulling op de beschrijving van Martine: als je de basis 16 cm maakt, in plaats van 15, dan passen er precies 4 waxine-lichtjes in).

Fijn weekend,
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden klaske

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, erg leuk met de tag erbij.
    En de vlinder is ook prachtig, hij zat bij mij in mijn kerst pakket.
    Nu moet ik hem alleen niet vergeten te gebruiken.
    Klopt het dat je bijna niet op het forum bent de laatste tijd??

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen