Pagina's

donderdag 31 maart 2011

2 projectjes uit de SE-CHA-special

Vorige week is de Scrapdelight Extra - CHA Special uitgekomen (klik op de naam en je kunt m downloaden!)

Voor deze editie mocht ik werken met gloedjenieuwe papierlijnen die gepresenteerd werden tijdens de CHA 2011 in Amerika. Michelle en Yvette hadden voor het DT en GuestDT van Scrapdelight een giga-stapel aan papiersamples meegenomen (of beter: 'meegesmokkeld de grens over'). Halverwege februari werden deze verdeeld onder het DT en GuestDT. Oeh's, ah's, die wil ik, hebbe hebbe hebbe... Een klein tiental dames, die allemaal veranderden in ongelooflijk hebberige hysterische papiermaniakken ;-). Toen Michelle de papiertjes van Basic Grey Lauderdale omhoog hield, was dat voor mij meteen duidelijk: die gaan mee naar Friesland, punt! En ze gingen inderdaad mee naar Friesland... Om me vervolgens een week lang vertwijfeld af te vragen wat ik hier in vredesnaam mee aan moest...

Het papier ziet er namelijk zo heerlijk vrolijk uit... Maar ja, met alleen vrolijkheid maak je nog niet meteen LO'tjes...



Uiteindelijk zijn er toch nog twee hele gave LO'tjes uitgekomen:

Happy Couple


Vuurduin


Het heeft het nodige denkwerk gekost, maar ik vind ze gaaf!

Greetz!
Klaske

PS. Hou de online shop van Scrapdelight in de gaten... Binnenkort is Lauderdale in Nederland verkrijgbaar!

6 opmerkingen:

  1. Die zijn idd erg gaaf geworden Klaske!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Respect Klaske! Het is supergaaf papier, maar ik vind het zo moeilijk om met BG te werken... Jij weet er echter wel raad mee. Beide layouts zijn prachtig!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige LO's, dit papier is aan jou besteed!
    Je was/bent een leuke inspirerende DT collega!
    grt,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat je schrijft is wel erg herkenbaar! mooie papiertjes voor je nueus hebben liggen maar vervoglens niet weten wat je ermee kunt / moet. Dat heb ik ook best vaak! Ik vind allebei je LO's supermooi!!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahah dat is een mooie beschrijving van de situatie!! Je lootjes zijn super :)

    BeantwoordenVerwijderen