Pagina's

donderdag 10 maart 2011

Awards

De afgelopen tijd ontving ik twee awards van medescrappers. Supergaaf, dank jullie wel!

Deze ontving ik van Brenda:


Bij deze award is het de bedoeling dat ik 8 leuke feitjes vertel over mezelf en de award dan doorgeef aan 8 andere bloggers. Eens hard nadenken over feitjes:

1. Ik ga morgen in ondertrouw met de liefste man van de wereld!
2. Ik ben gek op scrappen
3. Ik ben gek op het kopen van scrapbenodigdheden (veel en vaak!)
4. Maar ik kan me ook heerlijk verliezen in een boek (en koop die ook veel en vaak)
5. Ik vind het heerlijk om in de vrije natuur te zijn: de Wadden, Lauwersoog, in de bossen en neem dan mijn SRL mee!
6. Ik heb een gruwelijke hekel aan ramen lappen…
7. Ik heb sinds een paar dagen voorzichtige schreden op het Twitterpad gezet: @klaske80
8. Ik heet over 2 maanden en 3 dagen Klaske van der Berg!

Deze award ontving ik van Miranda:


Bij deze award is het de bedoeling om hem door te geven aan 3-5 bloggers.

In totaal zou ik dus deze awards door moeten geven aan minimaal 11 bloggers... Nu zijn er zoveel goede scrapbloggers en ik vind dat er zoveel dames zijn die hem verdienen. Dus ik geef ze bij deze door aan de lezers van mijn blog. Wie ze wil, mag ze op haar blog zetten!

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Leuk om deze dingen over je te lezen! Spannend zeg, jullie bruiloftnkomt nu echt dichtbij. En morgen alvast een heel klein voorproefje...
    Weet het allemaal nog zo goed van mijn eigen bruiloft...
    Je vorige post met kinder layouts was ook erg leuk om te zien. Grappig om mijn eigen geboortejaar zo terug te zien. Je hebt er echt iets moois vangemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd alvast met je ondertrouw morgen!! Spannend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliicteerd met je award's en alvast gefeliicteerd met je ondertrouw morgen.
    Wat spannend zeg

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    Gefeliciteerd met je Awards.
    Ik hoop dat je een hele gezellige dag heb gehad
    vrijdag. Leuk om wat over je te lezen.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen