Pagina's

woensdag 2 maart 2011

projecten uit de SE-extra

Mijn projecten voor de SE-Extra CHA-special zijn ingeleverd. Het online magazine zal waarschijnlijk volgende week verschijnen. Als je m niet wilt missen, schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief van Scrapdelight. Er is heeeeeeel gaaf papier gebruikt door de verschillende DT-leden: Denk maar aan: American Crafts, 7 Gypsies, heeeeel veel lijnen van My Minds Eye, diverse lijnen Fancy Pants, veeeel Basic Grey, Lily Bee, Bo Bunny, Echo Park, October Afternoon en nog heel veel meer!!!

Hierbij dan nog even de projecten die ik gemaakt heb voor de Scrapdelight Extra nummer 19:

Lay out Grenzeloos Verliefd


Miniboekje in doosje




Cadeauverpakking


Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. mooi! ik vind het blauwe hart op de lo zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt.
    Vind dat mini albumpje in het doosje ook zo gaaf.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik had ze gezien in het online Magazine. Mooi allemaal hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk allemaal hoor. De layout is mijn favoriet. Vind dat blauw met geel zo'n mooie kleurencombi. Ben benieuwd naar het nieuwe Magazine.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er super gaaf uit Klaske. ook leuk dat album/boekje in een doosje.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave dingen heb je weer gemaakt! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen