Pagina's

vrijdag 27 mei 2011

Proost!

Vanmiddag viel de nieuwe Histoires de Pages op de mat. YAY!!! Ik ben echt superblij met dit abonnement!!!! Op pagina 11 van dit nummer staat een tutorial van hele gave bloemen (zie ook de scan onderaan deze blogpost). Die wilde ik meteen uitproberen.

Voor deze LO heb ik Love Notes van Kaisercraft gebruikt. Officieel een Valentijnslijn, maar ach... voor trouwfoto's kan ie ook prima ;-)




een snelle scan van de HDP van juni/juli 2011 (klik op de afbeelding om te vergroten) - ik weet dat het uitgeeftechnisch niet 100% correct is om de tutorial hier te plaatsen, maar wil hem toch graag met jullie delen:


Wil je de bloem ook zelf maken? Gebruik dan niet te dik papier, anders vouwt het erg lastig...

Fijn weekend
Greetz!
Klaske

11 opmerkingen:

  1. Had t al op SNN gezegd,maar ik vind je lootje ERRUG mooi! Heel gaaf met dat roze en je bloem is geweldig! Ben heel benieuwd naar de rest van je trouwlootjes ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lo Klaske!! Mooie warme kleuren heb je gebruikt!
    Ook ik ben heel benieuwd naar de rest van de trouwlootjes!!;-)
    Die bloem is trouwens wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Klaske.
    Ik kreeg ook van de week de Histoire de Pages en was ook meteen weg van de bloem.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie layout heb je gemaakt! En die bloem is inderdaad erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave Lo... En het papier past juist perfect bij de foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layout de foto geweldig en je bloem ziet er mooi uit

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaske!

    Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk, jullie zien er prachtig uit!
    Deze LO is ook erg mooi geworden, GOEDE kleur voor Liefdes foto's! ;)
    groetjes en veel geluk samen,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi

    wat een mooie lo en die bloem is super gelukt.
    Ik heb nog nooit van het blad gehoord ga zo meteen even kijken.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow gaaf lootje en wat heb je een leuk blog : )
    gaat dat een beetje goed met dat franse abonnement? ik heb ene jaar de ck gehad en vond dat een drama.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er echt super uit!! gaaf papier en kleuren! Die bloem is echt super!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen