Pagina's

zondag 19 juni 2011

2 LOtjes gemaakt tijdens de forumdag

Gister was de forumdag van het Scrappen Noord Nederland forum. 42 dames die samen scrappen (en voornamelijk veel beppen!) in Beilen. Annemarie had een hele leuke workshop voor ons gemaakt: een miniboekje, met slidecards. Die ga ik thuis nog eens maken. In zo'n groot gezelschap is mijn scrapconcentratie niet opperbest en dan ga ik qua meten en rekenen vaak de mist in. En dat willen we niet ;-) Vandaar dat ik me beziggehouden heb met twee LO'tjes van 8*8 inch. En jawel, wéééééér met Jillybean Soup én de nieuwste Tim Holtz alfabet stans:



En we hebben ietsiepietsie last van vocht in de kruipruimte van ons huis ;-)

Greetz!
Klaske

9 opmerkingen:

  1. hihi..we zullen dat papier nog wel vaker voorbij zien komen bij jou...het past echt PERFECT bij jullie trouwfoto's!
    Succes met het huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lootjes hoor. Fantastisch!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het papier ook echt super bij je foto's! Dus maak er gewoon nog meer lootjes mee, dan heb je straks een supergaaf trouwalbum!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat zijn dit prachtige lootjes, alles past perfect bij elkaar !!
    dit wordt een prachtig trouwalbum !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige LO's met supergave foto's Klaske!! Je bent druk ah werk geweest gisteren! Was gezellig hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lootjes!! Vind je bruidsboeket ook erg gaaf!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi

    Ik denk dat je toch even naar de supermarkt moet voor een aantal doosjes vochtvreters. ha ha
    Ze zijn al lekker op weg met jullie huis zeg.
    Dat lijkt mij ook nog een keer geweldig om een huis te laten bouwen en helemaal in je eigen style te laten maken. ach wie weet.

    Je LO is super geworden mooi boeket trouwens.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo herkenbaar. In een leuk gezelschap ga ik ook vaak de mist in en ik kan me dan ook niet bezighouden met projecten. Groot gelijk dat jij twee lootjes gemaakt hebt en wat zijn ze gaaf! Ik had een soortgelijk boeket. Ook met calla's. Niet oranje, maar paars. ik vind de afwerking van die layout helemaal super. En de titel bij de tweede layout vind ik ook echt zooooo geweldig. Helemaal leuk om weer te kijken, Klaske!

    BeantwoordenVerwijderen